14 lut 2024

Trzydziestolatki, trzydziestolatki, to ja!

No po prostu rewelacja :)

Lekarz dostał dziś wyniki mojej krwi, co to mi wyssały pijawki tydzień temu 
i nie mógł uwierzyć, że to moje!
Stwierdził, że takie wyniki mają trzydziestoletnie zdrowe kobiety! Wszystko w normie i nawet poniżej 😳
I jak się tu nie cieszyć? Moja naukowa, matematyczna dieta pokonała moje chorobska., i omlodzila mnie o 42 lata!!! 🤣

Walczę dalej, mam jeszcze dużo tłuszczu do spalenia, musi to potrwać ładnych parę miesięcy.

A dzisiaj, w Walentynki, zgrzeszyłam połową muffinki, teraz pedałuję, bo to było jednak aż 250 kcal, czyli muszę o godzinkę dłużej popedałować!
=============
Zmiana tematu na weselszy, dwa filmiki z psami w roli głównej, najpierw gonitwa po błocie, a potem po praniu szaleńcze suszenie się na paczłorkach 🤣


Dziękuję za wszystkie komentarze, czasami odpowiadam z opóźnieniem,  przepraszam, czas mi się skurczył. 
Spróbuję się poprawić:)
Pozdrawiam walentynkowo 😍❤

10 komentarzy:

  1. Inaczej mówiąc, kiedy się podejdzie do odchudzania z głową i wytrwałością oraz naukowym zacięciem, to może się udać.
    Powodzenia, trzydziestolatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne słowo podałaś Agniecho - "może" - i właśnie bazuję na tym naukowym zacięciu, żeby mi sie udało, bo moja waga jest niestety krytyczna 😒
      Pozdrawiam cie serdecznie ❤

      Usuń
  2. Jestem pełna podziwu dla Twojego samozaparcia, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoj podziw, staram się jak mogę 😍

      Usuń
  3. Uwierz albo nie, ale dostajesz owacje na stojąco !! Spisałaś się Dziewczyno na medal !! ;o)
    I dalej trzymam kciuki...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję stokrotnie! Słyszę te owacje tutaj 😃👍🥰

      Usuń
  4. Matko Boska, czego to ludzie nie dokonują...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczaj co ten boger miesza, ten komentarz był w spamie 😱, i jeszcze jeden tez znalazlam, musze częściej tam zaglądać 🙂

      Usuń
  5. Gdzie się podział mój komentarz? Buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz znajduje się u mnie w spisie komentarzy 🙂 nie wiem czemu się na blogu nie wyświetla?
      Ale baaaardzo dziękuję, no i pedałuję dalej!

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...