10 lut 2024

Minus cztery kilogramy po miesiącu osiągnęłam!

Niby cztery kilogramy to nie jest dużo, no bo tylko trochę luźniejsze spodnie, człowiek troche raźniej się porusza, ale jak zaobserwowałam że bez zadyszki wchodzę po schodach, to.... dodało mi to animuszu!

I tak dalej się torturuję, ważę, mierzę, wpisuję pilnie do dzienniczka (to najgorszy punkt :))) ), pedałuję na rowerku, rozciągam Expander (tak "naukowo" nazywam ten kawałek gumy w rękach:))) ).
Nabyłam tez taki kij co się trzęsie w rękach (swingstick):
Próbuję z tym ćwiczyć, ale nie bardzo mi jeszcze wychodzi.

Dzisiaj zrobiło się ciepło i słonecznie, to wezmę kije i przelecę się przez wieś, 
Co prawda to powinnam sprzątać,  ale mi się nie chce :))))

Sprawozdanie zakończone :)))

Miłego łykendu wszystkim życzę, pa!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję i dalszych zgubionych kilogramów życzę! A tego trzęsącego się kija do tej pory nie umiem ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)))
    Spróbuję jutro opanować kij, znalazlam fajny filmik na YouTube

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysiłek fizyczny na ogół skutecznie odchudza- po 3 tygodniach pakowania się do przeprowadzki z W-wy do Berlina i robienia całkowitego klaru w mieszkaniu straciłam tylko 15 kg. Odrobiłam ostatnio z 5 do przodu, bo z uwagi na serce lekarka zmniejszyła mi dawkę tyroksyny i gorzej się przez to czuję.
    Serdeczności Basiu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę uważać żeby za szybko nie chudnąć, prowadzę dziennik i liczę pilnie, pozwalam sobie na malutkie ustępstwa 😊❤

      Usuń
  4. I takie nowinki lubię !! Gratulacje !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przyjmuję gratulacje, dziękuję, staram się jak mogę 😍

      Usuń
  5. A ile masz tych schodów? I co robi się z trzęsącymi się kijkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu mam 23 schody, u lekarza 35, pokonuje już lekko 🙂
      Trzęsące się kije są po to:
      "Trening mięśni głębokich i koordynacji

      Dzięki wibracjom, ćwiczenia z drążkiem powodują napinanie mięśni głębokich, co przy normalnym treningu jest trudne do osiągnięcia. Swing Stick trenuje równowagę, koordynację i umiejętności motoryczne, wpływając zwłaszcza na mięśnie głębokie górnej części ciała, brzucha, pleców, ud i łydek.

      Zróżnicowany trening dla prawidłowej postawy ciała

      Gumowy, ergonomiczny uchwyt na środku, zapewnia doskonałą przyczepność i oferuje zróżnicowany trening w różnych pozycjach. Swing Stick firmy Best Sporting pomaga w rozluźnianiu napiętych i stwardniałych mięśni, a regularne z nim ćwiczenia pozytywnie wpływają na prawidłową postawę cała.

      ...No zobaczymy.... 🤣🤣🤣

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...