30 gru 2021

Zwariowana pogoda

Wyszłam dzisiaj do ogrodka, patrzę... a na termometrze +13 stopni! 
Przesada! 
Kiedy mi mają wyzdychac te szkodniki i chorobska, co w ziemi siedzą?
Pada, mzy, chlapie.... I tak ma być przez trzy dni :( 
Na spacer nie chce mi się w taka pluchę wychodzić, kopać w ogrodku w  blocie... nie!
Zostaje kocyk i książka, dobrze, że mam sporo ebookow, bo drukowanych książek nie daje rady czytać, nadgarstki nie utrzymują ciężaru, a oczy tez nie współpracują :(
Co innego książka na tablecie - moge tło zmienić na łagodniejsze, a literki powiększyć. 
Mam jeszcze resztkę wloskiej drożdżówki, kawa do niej, mmmmmm, fajnie :)
Jutro ostatni dzień roku, nie ma się z czego cieszyć, bo to, co nadchodzi, to jakiś horror.
Możemy sobie życzyć lepszego, ale niestety tylko życzyć....
Jak zwykle wyjdziemy o północy przed dom i stukniemy się kieliszkami z sąsiadami.

4 komentarze:

  1. Ja nawet nie bede miala sie z kim stuknac, bo moj wczesnie pojdzie spac, jak zwykle. Przeciez nie bede pila do lustra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego nie?? mnie tam brak towarzystwa nie przeszkadza Aniu, pij bo co nam pozostało, jak nie picie )))

      Usuń
  2. Zdrowia Basiu w nadchodzącym roku i samych przyjemności na lepszy rok nie mamy ci liczyć, lepiej już było ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co sobie zażyczysz, niech się spełni w dobrym zdrowiu:)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...