22 gru 2021

Przesilenie zimowe

 Przesilenie zimowe bylo wczoraj i oszroniony świat wyglądał pieknie!


A dzisiaj dzien staje się juz dluzszy, i od razu świat wyglądał jeszcze piękniej!


Czyli idzie ku wiosnie :) Tak się cieszę! 

Moge robić juz plany ogrodkowe, bo żadnych innych planów robić nie bede, zgodnie z powiedzeniem: "człowiek  planuje, diabeł  się cieszy" :))) 

Wczoraj byłam na spacerze, słońca nie było, mgła zasnuła okolice, moja dusza radowała się widząc te naturalne koronki:



Poszłam sobie w te mgle...


...aż do polnej biblioteczki :) 
Tylko wybierać i przebierać!

Przedreptalam 3km, nawdychalam się czystego powietrza i szczęśliwa wrocilam do domku :)

A wieczorami od dwóch tygodni oglądam w tv sympatyczne romansidla




Długo nie pisałam, bo.... mi się nie chciało :)
Cały mój czas zajmowal ogrodek, no bo co robić w czasie zarazy?
Wszystko mi pieknie rosło, kwitło, owocowało. Tak mijał miesiac za miesiącem.
Nie imały się nas żadne zle moce, spokój, cisza, natura....
I tak dotrwaliśmy do zimy i do świat.
Nie pucowalam, nie gotowałam, nie szykowalam, nie kupowaliśmy prezentów.
Minimalistyczna dekoracje tworza jak zwykle moje ulubione, podświetlane domki i trochę kolorowych światełek.


Zycze wszystkim spokojnych, zdrowych swiatecznych dni!


14 komentarzy:

  1. A Wam oby dalej zdrowie dopisywalo i moze kiedys wrocila normalnosc. Spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrych szczodrych godów i zdrowia dużo zdrowia ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dekoracja.
    Udanych, zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia! Ale długo Cię nie było, u mnie też zima - biało i mróz trzyma, pozdrowienia serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że Ci się blogowania zachciało, bo ta cisza była trochę niepokojąca...;o)
    Wszystkiego Dobrego !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, miło zobaczyć nowy post na blogu i wiedzieć, że wszystko w porządku. Pozdrawiam Cię świątecznie i serdecznie ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Pozdrawiam cie swiatecznie i równie serdecznie, nadrabiam czytanie blogow, zaraz pójdę na Twój:)

      Usuń
  7. Na przesilenie czekam od listopada, niby nie widać jeszcze różnicy, ale psychologiczny płotek został przeskoczony, czyli w głowie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w głowie tez juz wiosna :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...