31 gru 2021

Ostatnie podrygi roku

Baaardzo pracowicie spędziłam ten dzień :)
Najpierw ostatnie tegoroczne zakupy, naprawdę juz ostatnie, 2kg mandarynek i marcepanowe chlebki do kawy oraz cztery pączki (w naszej części Niemiec nazywane berlinkami), i naprawdę ostatnia w tym roku kawa i pogaduchy u przyjaciół.
Szybki obiad i wymarsz na spacer, bo przeciez pogoda zwariowała, nagrzała do 14 stopni i spuściła slonce ze smyczy.
Jak szybko wyszłam, to jeszcze szybciej zamurowało mnie w miejscu! Po niebie szybowały trzy bardzo liczne klucze gęsi! 
Szybowały na polnoc!!! A przeciez przed dwoma miesiącami frunęły na południe..... 
Dziwy panie, dziwy.....
A potem poszłam droga pod drzewami, i tam.... leszczyna kwitnie!!!
Sfocilam ja:
...ale potem sprawdzilam na moim blogu grudzień zeszłoroczny i tam było takie samo dziwo....
Ech... a już myślałam, że wiosna zawitała :(((
No to przestawiłam się jednak na grudzień i wyszykowalam się do Sylwestra, czyli świeża piżamka, szampan do lodówki i czekamy... czekamy...
W tv wielkie nic! Ratuje mnie tablet z blogami, książkami i youtubem :)
Może dotrwam do północy, a może nie, może dziś otworzymy szampana, a może jutro, obie wersje do przyjęcia. 
No to do zobaczenia w nowym roku :)

20 komentarzy:

  1. Polecam Netflix, czlowiek uniezaleznia sie od telewizji i oglada tylko to, co chce. Bez reklam.
    My tez z Toyka bylysmy na dlugim spacerze, przedreptalysmy 10 km, teraz sucz przezywa, bo mimo zakazu strzelaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce Netflixa, wystarcza mi tv, znajduje jakies stare filmy, posiedze godzine i ok, a placac gore forsy za N. czulabym sie zobowiazana do siedzenia :)))
    Mialam przez miesiac probny, nie spidobal mi sie...
    U nas jeszcze strzelania nie slyszalam, ale to wiocha, to moze bedzie cicho.
    Biedna sunia, poprzedni piesek corki tez był taki biedny w Sylwestra, nie pomagały nawet tabletki wspomagane ajerkoniakiem :))
    Może pogoda się jeszcze utrzyma, lubie spacerować swoim rytmem, sama w ciszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest znow tak drogo, tylko 8 euro miesiecznie.

      Usuń
    2. No to w roku 100€... chyba nie warto :)))

      Usuń
  3. Dzien dobry w nowym roku Basiu. Jak tam nocka minęła, u nas idioci walili a Ciri mało mi nie zeszła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziendoberek:)
      Do północy byla idealna cisza, potem gdzies w oddali troche hałasu, pare gwiazd na niebie i po 10 minutach cisza.
      Wypiłam o północy pol kiekisz3czka szampana bezalkoholowego, potem mnie sieknelo w nogi, zastanowiłam się i poczytałam na butelce.... cholerka! 11% :))))) gdzie ja oczy w sklepie mialam????
      U corki w Rotterdamie jedna piesa miała to głęboko w ..., a druga pare godzin się trzęsła:( tam idioci strzelali na hura.
      Uściski noworoczne dla was i dla Ciri ♥︎

      Usuń
  4. Na nowy rok dnia przybywa na barani skok:):) I faktycznie coraz dłużej jasno.
    TVN nie nadawał żadnej imprezy z poszanowania dla chorujących i zmarłych na covid.
    Wszystkiego dobrego w nadchodzących 365 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego Roku,Basiu - zdrowia dla calej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu rodziny :) dla was dużo szczęśliwości ♡

      Usuń
  6. Wszystkiego co najlepsze na ten nowy rok, przede wszystkim dużo zdrowia i spokojnej oraz jak najmilszej codzienności.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci spokojnego życia i studiowania :)

      Usuń
  7. 14 stopni, toż to jak podczas wiosny! Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie robię plany na poniedziałek- roboty w ogrodku jest do woli, jak to wiosna :))))

      Usuń
  8. Basiu u mnie pogoda podobnie szaleje, tylko niestety słonka brak. Jest szaro, pochmurnie i cały czas mokro. Bo albo pada albo delikatnie mży. Ale nie zniechęciło to mnie i poszłam z mężem na spacer. Wszystkiego dobrego Basiu w Nowym Roku, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i życzę samej szczęśliwości:) ♡

      Usuń
  9. Witam w nowym roku;)
    Faktycznie wiosennie, błotko po kostki, temperatura na plusie, ale nie podoba mi się takie oszukaństwo, Jak już musi by ten styczeń, to niech jednak trochę pobieli, byle nie za dużo:)

    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blotka po kostki tez nie lubie, ale sniegu tez. Najlepsza bylaby juz wiosna, ale wiem,ze to niemozliwe :)
      Pozdrawiam wieczorowa porą :))

      Usuń
  10. Basiu, wszystkiego dobrego! Z okazji oraz bez okazji. No i... wracam do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieńdoberek ♥︎ bardzo sie cieszę, ze wracasz!!!!
      Samego dobrego!!!!!! :)))))

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...