28 paź 2022

Co to jest? To jest pilot :)

Takie sobie głupotki:)


Co to jest?
To jest pilot.
Co robi pilot?
Pilot obsługuje telewizor.
Co robi pilot jak się zepsuje?
Pilot jak się zepsuje to nie obsługuje telewizora.
Co robi McGyver jak się zepsuje pilot?
McGyver przez dwa dni naciska wszystkie guziczki pilota, bo może się ten pilot zdecyduje obsłużyć telewizor. 

A ja spokojnie sprawdzam baterie, a jak są dobre to proponuję McGyverowi, żeby wysilił swój umysł i swoje paluszki i naprawił pilota.
Na co McGyver prowadzi mi wykład, dlaczego on, dyplomowany elektryk elektrotechnik nie może naprawić pilota.
Na próżno gadał, jak do krowy na granicy, bo ja z tej dziedziny jestem dokładnie jak ta krowa.
Ale swój rozum mam, więc od razu na eBayu zamówiłam rzeczonego pilota i poinformowałam McGyvera, że ma mi oddać 30€.
Na informacje, że musi czekać prawie tydzień na przesyłkę, wyszedł z domu i nie wiem kiedy wróci.
Więc jak ktoś zobaczy gdzieś biegnącego faceta wyrywajacego sobie siwe włosy ze łba,  to wiadomo będzie że on ci jest mój, w szoku, że przez tydzień nie będzie mógł spać przy włączonym telewizorze :))))))
A ja czekam nieszczęsna żeby wrocił i oddał mi pieniądze!!!

11 komentarzy:

  1. A z palca nie może włączyć tego gadającego pudła? :) Choć może mu tego nie podpowiadaj, bo jest szansa, że przez ten tydzień bez tv zobaczy jaki fajny jest świat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch dniach postu bez tv włączył guziczkiem :)))
      Teraz jeszcze dwa dni musi przeżyć, aż dojdzie przesyłka z pilotem. A co będzie, jak nowy pilot nie zadziała???? Strach się bać :))))

      Usuń
  2. Zastanawiam się, jak to jest, że ludzie jeszcze ciągle mają telewizory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mamy.....
      Ja na przykład nie potrafię robić na drutach, jak nie mam czegos włączonego, takie zboczenie :)
      I nie zastąpi tego laptok, bo ma za mały obraz :)
      Pozdrowionka ❤

      Usuń
  3. No popatrz- a ja od 10 sierpnia 2017 roku jeszcze nie włączyłam swego telewizora, więc stoi biedak i się kurzy. Gorzej, bo gdyby mi się zachciało coś obejrzeć, to musiałabym odnaleźć właściwego pilota, a leży ich tu kilka, do kilku jeszcze sterowanych i nie używanych przeze mnie ustrojstw. Jak trochę Twój pobiega to mu to może nawet na zdrowie wyjść, niech sobie pobiega.
    Serdeczności posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, takie zboczenie :)))
      Poza tym, jak już płacimy przymusowo podatek telewizyjny, to chociaż to pudlo włączę, żeby mruczało :)))
      Buzka ❤

      Usuń
  4. Ale spać przy telewizorze? Przecież to świeci i hałasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wkładam słuchawki do uszu i głowę nakrywam koldra. Audiobook mnie usypia, i telegadania nie slysze i nie widze :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To moze potrwac.... kilka setek kilometrow musi przeleciec :))))

      Usuń
  6. Poczta dostarczyla dzisiaj nowego pilota, MacGyver wrocil i siedzi zachwycony przed TV, ja czekam na zwrot pieniedzy 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...