19 mar 2011

Motylkowo

Jak wiosna, to wiosna! :)))  Ponieważ już jednego motylka w ogrodzie zauważyłam, no to od razu przyszła mi ochota na motylki materiałowe.
Już od paru miesięcy zbieram je ze strony Claudii, aktualnie jest tam do ściągnięcia motylek "Pawie oczko".
Motylki należą do dużego projektu: "Big Quilt of Nature", który trwa już od dłuższego czasu. Ja się załapałam dopiero na ostatnie kwiatki no i teraz motylki (aktualne Pawie oczko jest ósmym z kolei).
Wszystkie bloki mają wymiary 6 x 6 cali (15x15 cm), szyte metodą na papierze.

Poniżej, z tej kolekcji motyli, mój Bielinek Kapustnik:


Jak widać kropki ma narysowane ołówkiem i na razie mu tak zostanie :) Czułki wyhaftowałam łańcuszkiem cieniuteńką czarną nitką (Serafil 120). Nitka cienka jak włos, nie strzępi się, błyszczy, idealna do aplikacji. No i do czułków! Nici Serafil polecam, sprawdziły się w moich holenderskich kafelkach, kupiłam je tutaj.
Co do czarnych kropek na skrzydełkach - nie mam pomysłu. Materiał biały jest cienki, muliny nie zastosuję, bo się mechaci i może farbować, grubsze nici bawełniane nie wygladaja ładnie, a aplikacja prawie niewykonalna, kółko ma 3-4 mm średnicy! Aplikacja odwrotna??? Taka jak w moich kafelkach?  Zobaczę.....

4 komentarze:

  1. motylek super i tak wiosennie się zrobiło (ja dzisiaj po wstaniu z łóżka oniemiałam widząc śnieg za oknem). I bardzo dziękuje Ci za linki do fajnych wzorów i oczywiście proszę o jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jakby go tak markerem cieniutkim niezmywalnym potraktowac? buzka Zosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...