27 lip 2024

Zabawa ze sztuczną inteligencją w obrazkach :)

Zabawa z AI poniżej, ale najpierw zabawy mojego McGyvera z wiertarą:
nasz dom podlega naprawom i remontom od 11 lat! 
Nic nas nie dziwi, to że ściany są dziwnej grubości, że stawiane były ad hoc,  że przewód z prądem przebiega w ściance działowej prysznica..., że strop nagle jest wypełniony piachem... 
Nie mamy najmniejszych planów budowy domu, był on wybudowany w 1950 roku,  przebudowany w 1980, dobudowane ganek i ogród zimowy, i schody zewnętrzne od ogrodu.
Nic nas nie zdziwi... :)
Ale przewiercanie się przez ściany zawsze jest wielką zagadką z niespodziankami. 
Taaa... dzisiaj McGyver wiercił dwie dziury (grube, na rury do wody cieplej i zimnej), z pierwszego piętra z łazienki na parter do drugiej łazienki. Dziura powinna trafić +/- na środek ściany z szafką:
.. no i trafiła nad szafkę.... tyle, że w kuchni!!! (Powiększ zdjecie)
No cóż,  pająki maja się u nas dobrze, bo mają bezpośrednie przejście z górnej łazienki do dolnej, i potem do piwnicy :))))

**********
A jeśli chodzi o zabawę że sztuczną inteligencją, to wykonała dla mnie mały dzienniczek moich zajęć:

Rano walczę w ogrodku z najazdem gąsienic bielinka kapustnika:

Potem to co uratowałam gotuję na obiad:
Po obiedzie szyję patchwork,
A wieczorem trenuję z nowym ulubionym przyrządem odchudzającym, czyli hula-hop. (Udało mi się na raz zakręcić 45 razy, a kilka razy po 20! Przyszłość mistrzyni świata przede mną :)))
Nagroda też musi być:

 

14 komentarzy:

  1. Ooo, ale ladnie schudlas! :))))))))))) A gasienice sa obrzydliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te gąsienice co prawda KI namalowała, ale ja mam je w rzeczywistości na kapuscie, jeszcze bielinka latają, więc tak szybko inwazja się nie skończy :)))
      Motylki lubię ❤
      Chudnę pomalutku...... 🙂

      Usuń
  2. Ojej, to macie chyba nieco za wiele atrakcji przy tym remoncie. Wiesz, chyba bym puściła pawia gdybym zobaczyła na żywo takie gąsienice- gdzieś mi mignęło w czasie przeglądania prasy, że należy ziemię wokoło uprawy obsypać...cynamonem, to się wyniosą. Ale czy to naprawdę działa to nie mam pojęcia., bo w innej poradzie kazali obsypać drewnianymi wiórkami. Tutejsza doktorka rodzinna obniżyła mi drastycznie dawkę L- tyroksyny- efekt- 6 kg w górę. Na szczęście mam na początku września wizytę u "endo". Jedyne co mi dobrze zapisała to kropelki p. bólowe na te bóle po załapaniu powtórki półpaśca- skład podobny do polskiej pyralginy + sufonamjd p.zapalnie. Ma babka jedną zaletę- działa w sąsiednim budynku. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąsienice, jak wyżej napisałam, mam tez w naturze :)
      Atrakcje remontowe mam zawsze, nie ruszą mnie to, a szafkę w kuchni wymyje ccorka, bo w piątek przywozi psy, to będzie miała co robić :))
      Jak się nazywają te kropelki, mam termin do neurologa, to go spytam.
      Dzisiaj zmywam troche kurz z wiercenia, ale tylko trochę, bo jutro ciąg dalszy brudzenia 😱😱😱

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, czy ta sztuczna inteligencja to dużo bierze za usługi? Moja nie sztuczna nawala, przydałoby się zastępstwo!
    Całuski, dalej się pakuję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, że AI potrafi wyprodukować tylko ładne, wylizane obrazki. Gdziekolwiek ktoś pokazuje "dzieła" AI, ludzie są na nich stereotypowo urodziwi.
    Ale gąsienice i kapusta fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, jakoś się nigdy nad tym nie zastanowiłam...
      Może dlatego, że tworzą świat nierealny, bez skazy, gdzie nawet gąsienice są ładne:)
      Zresztą gąsienice zawsze są ładne :)))
      AI musi mieć jakieś wyuczone wzorce???

      Usuń
  6. Nie wiem, jak się robi te obrazki 🤔

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jesteś, ale w spisie wszystkich komentarzy. Spróbuję jakoś przepchnac twoj komentarz. :)
      A te obrazki robi się przez app w Googlach. Zaraz poszukam, bo mi sie juz odechciało obrazków i wywaliłam 😱

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...