19 wrz 2010

Frywolitki cd.

Obiecałam, to wstawiam :) następne zdjęcia moich frywolitek. Oczywiście są one "moje", bo ja je udziubałam, ale naturalnie wzory znalazłam w internecie, lub w gazetkach robótkowych. Niektóre z tych wzorów modyfikowałam, inne są wykonane dokładnie wg projektu. Jak je teraz oglądam (zdjęcia) to sama sobie się dziwię, jak można "cóś" takiego wyczółenkować.

Aniołek złoty:

Aniołek biały:


Zakładka do książki:
Motylek pierwszy:


Motylek drugi:


Motylek trzeci:


 Coś na szyję - kołnierzyk dla Mamy:


..i kolia dla Zosi:

Karteczki okolicznościowe:


Inne, różne - rozgwiazda:


świecznik:

No i niedługo już aktualne - bombki na choinkę:

1 komentarz:

  1. A jak slicznie wygladaja frywolitki na choince...... :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...