24 lip 2020

Troche luksusu i mnie sie nalezy :)

Dwuletni tablet, 7", wyzional ducha... no coz, nie mial latwego zycia, eksploatowalam go w dzien i w nocy...
Lezal w kuchni miedzy goracymi garnkami, gdy gotowalam obiad wg filmu na YT,  spadal  z lozka na podloge, jak o nim zapomnialam, calymi nocami czytal dla mnie ksiazki, tarzal sie w trawie lub piasku na kampingu, tylko jednego nie umial: nie dawal na sobie pisac, byl do tego za maly i mial za mala klawiature (albo ja za grube paluchy).
W koncu popelnil samobojstwo, przestal reagowac na dotyk :(((

Przyszla pora na nowe...  
Przegrzebalam internet i za calkiem nieduza sume kupilam tablet 8" , czyli wiekszy o tyle, ze moglam juz przynajmniej komentarze pisac :)
Niestety przy pierwszej probie sluchania ksiazki okazalo sie, ze ma liche gniazdko od sluchawki i slabiutkie glosniki. 
Ponad polgodzinna rozmowa z serwisem zakonczyla sie decyzja o zwrocie sprzetu.
Niestety drugiego takiego w internecie juz nie znalazlam :(
Ale nie zrezygnowalam z zakupu - pojechalam do sklepu dla glupich... o, przepraszam, nie dla glupich :)))
8" nie mieli, ale mieli 10". Za cene dubeltowa :((
Nie mialam czasu na myslenie, bo bylam w drodze na kawe, wiec zaplacilam, zabralam i pojechalam dalej.
Okazalo sie, ze chyba mialam szczescie, bo to byl czas promocji i sprzedawali po cenie nizszej, tablecik testuje juz dwa dni, sprawuje sie dobrze (nie pisze ze bardzo dobrze, zeby nie zapeszyc), i moge na nim pisac, co udawadniam piszac ten post!
Nawet juz tu i owdzie splodzilam pare komentarzy :)
Nie jest to luksus pisania wieloma palcami na normalnej klawiaturze, ale da sie bez przeklinania :)))))
Teraz sprawdze, czy da sie jakis obrazek strzelic i wsadzic....
O! Dalo sie! Moja dzungla :)

Czyli pije wode mineralna za sukces i do nastepnego napisania...

Badzcie zdrowi, czego i sobie zycze :)

40 komentarzy:

  1. Już miałam reklamacje składać, że 21-wszy był cztery dni temu, a tutaj proszę, takie nowiny !!
    Gratulację !!
    I trzymam kciuki za "dogadanie"...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie 21. walczylam z pierwszym nowym tabletem i nie dalam rady napisac!
      Teraz juz postaram sie pisac czesciej, bo jak sie ma sprzet "pod reka" to w kazdej chwili mozna cos skrobnac.
      Jeszcze musze karte sd dokupic, na fotki :)
      Pozdrawiam ze slonecznej dzungli :)

      Usuń
  2. Świetnie. Dobry sprzęt to mniej nerwów. Dżungla fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      dobry sprzet to wiecej czasu spedzanego z nim :)
      Ale cos za cos...
      Pozdrowienia z dzungli!

      Usuń
  3. Czy to rzeźba Twej nadobnej postaci? Ze dwa dni temu przez pół dnia walczyłam z kompem, bo się ślimaczył- już widziałam oczami wyobraźni jak muszę wydać forsę na nowy sprzęt, a potem się okazało, że to microsoft usiłował mi w czasie mojej pracy na kompie wprowadzić aktualizację- w końcu zrezygnowali i zrobili to nocą.
    A co się nadenerwowałam to moje. Myślę Basieńko, że lepiej mieć dżunglę koło domu niż pustynię lub step;)
    Buziolki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie :) to jest fontanna, ale jeszcze niepodlaczona, bo nie mam koncepcji na nia, dziecko mi przywiozlo i teraz ja sie bije z myslami, gdzie ja ustawic?
      Aktualizacje mnie tez wkurzaja!
      A dzungla rosnie... i produkuje tlen, przynajmniej man taka nadzieje.
      Jest juz zakaz urzadzania kamiennych ogrodkow przed domami, ma byl zielono :)))

      Usuń
  4. A ja miałam pretensje do swojego, że po pięciu czy sześciu latach bateria mu padła..:) kupiłam nowy, większy i drugi rok mi służy i pisze się fajnie, ale głośniki ma też słabe. Dokupiłam mu przenośny odtwarzacz Bluetooth i gitara:)
    Wolę go do czytania bardziej niż czytnik, z którego całkowicie zrezygnowałam.
    Dobrej zabawy z nowym tabletem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytnika nie mialam, tablet mi zawsze go zastepowal. Teraz tez pomalu wgrywam ksiazki.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. W końcu przyzwyczaisz się do obsługi nowego tabletu. Gratulujemy ponownego bycia aktywnym na blogu.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna dżungla z oranżerią i fajny tablet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wniosek, że gadżety cieszą nie tylko panów 😀
    Serdeczności moc zostawiam na lipcowe słoneczne dni, dziękując za odwiedziny 🌞🌺🍒🍰☕🧡🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja jestem komputerowa maniaczka :)
      Jeszcze dokupilam tabletowi ubranko, w jedynie slusznym kolorze - turkusowym, i karte pamieci i dodatkowy kabelek do ladowania. Teraz moge szalec :)))
      Ale najpierw podleje pomidory...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Niech sprzęt służy dłużej niż dwa lata :) Pozdrowienia serdeczne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taka nadzieje, ze bedzie dluzej dzialal niz poprzednie :)
      Pozdrawiam rowniez :)

      Usuń
  9. Milego czasu z luksusem :))
    A ja nawet nie wiem, co mam za tablet O_o ale tez fajny jest, Netflix na nim wciagam :D
    Ksiazki czytam tradycyjnie papierowe plus audiobooki z plyt. Taka niepostepowa jestem ;)
    Pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netfixa sie pozbylam po dwoch miesiacach ogladania, poniewaz czas na ogladanie mam tylko wieczorem, a jestem wieczorem zawsze tak zmeczona, ze po pol godzinie zasypiam, i jeden film ogladalam przez tydzien! Przy audiobookach tez zasypiam, wiec "czytanie" idzie mi bardzo wolno. Ale audiobooki mam darmowe na YT :)
      Ksiazki papierowe tez czytam, ale tu wpadam "w ciag" i polykam szybciutko :)
      Na nowym tablecie mam luksus pisania na duzo wiekszej klawiaturze, i dwoma palcami!
      Co jak widac skutkuje szybkim odpowiadaniem na komentarze :)
      Pozdrawiam slonecznie :)

      Usuń
  10. Witaj Basiu, a jaki to tablet? Możesz zdradzić? Bo jestem na etapie poszukiwań.. Pięknie u ciebie, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzien dobry Aniu! Chcialam poprawic moja odpowiedz na twoje zapytanie, ale cos glupiego kliknelam i ..skasowalam :(
      Nie moglam juz wrocic, wiec pisze jeszcze raz:
      Moj nowy tablet to Samsung Galaxy 10A T510.
      Ma 10,1 cala, 3 GB pamieci roboczej i pamiec 64GB. Mozna dodac karte sd do 256 GB pamieci.
      Dwie kamery, z przodu 5 Mpikseli, z tylu 8 Mpikseli.
      Nie ma miejsca ma karte SIM!!!
      ma mnostwo mozliwosci, jeszcze wszystkich nie poznalam, ale jestem bardzo zadowolona :)
      Tylna obudowa metalowa, jest cienki i nie jest ciezki (ale to moje odczucie).
      Dokupilam mu ubranko - trzeba uwazac na polozenie kamery, karte sd 128 GB i folie na wyswietlacz.
      Kabel do ladowania byl w pudelku, ale 1m, dokupilam wiec 2m. Wtyczke ma inna niz moje pozostale sprzety!
      To chyba wszystko, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuję za odpowiedź,pozdrawiam serdecznie,Ania

      Usuń
  11. Jak się cieszę z Twojego luksusu. Każdy zasługuje na niego, a Ty najbardziej za ten pracowity zielnik i warzywnik. Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ci Ultra za zawsze mile komentarze :)
      Od rana mam dobry humor!
      Serdecznie pozdrawiam :))))

      Usuń
  12. no ba Pani luksus się należy jak psu zupa )))
    i mam nadzieje, że zadowolona nadal pozostajesz )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Z zasluzonego urlopu sie wrocilo :)
      Z luksusu nadal jestem zadowolona, troche ustawiania oczywiscie bylo, ale dalam rade.
      Delektuje sie latem i zielonoscia,
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Piękna ta Twoja dżungla :) Obserwuję i zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że trochę przygód z kupieniem nowego sprzętu było, ale świetnie, że już się udało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz nie robią dobrych sprzętów. Swój tablet kupiłam 8 lat temu i działa do dzisiaj :) Wymieniłam w nim tylko baterie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :( Czyste marnotrawstwo!
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Mam nadzieję, że tablet nadal dobrze się sprawuje :)
    A Twoja dżungla jest wspaniała - podziwiam Cie za ten ogrom pracy. Dżungla z pewnościa odwdzięczy się różnymi smakowitościami ;-)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tablecik pracuje jak nalezy, nie mam zastrzezen :)
      A dzungla daje pierwsze plony: wielki, czerwony,slodki pomidor wyladowal dzisiaj na talerzu!
      Pozdrawiam upalnie :)

      Usuń
  17. Basiu, gratuluję podjęcia przełomowej decyzji i zakupu nowego sprzętu. Ale zawsze pozostaje smutek po utracie poprzedniego :( Oby nowy wytrzymał strrrasznie długo :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Basia, miesiąc minął, a u ciebie brak nowości! Całuski

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu kochana , ja się tez migam z bywaniem tu i tam... Ale jestem i myślę o Tobie.
    Tez mam swoją dżunglę, domowe zwierzaki, ale jakoś brak mi melodii...
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  20. Tablecik już masz, tylko chyba czasu mało, skoro znów dawno Cię nie było. Odezwij się, pokaż jakieś zdjęcia z ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno Basia się odezwie, jesienią jednak więcej czasu mamy. Pozdrawiam i życzę zdrowia w tych trudnych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, czekam na zdjęcia i dowcipne komentarze.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu Basiu, co u Ciebie? Czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...