16 gru 2010

Dzisiaj patchwork "Optymistyczny"

Makatka zwie się "optymistyczna". Ma za zadanie wprowadzać mnie od rana w dobry nastrój, wisi "na widoku" i cieszy oko.
Nie zdążyłam jeszcze dokończyć pikowania, zaczęłam od góry  i "idę" w dół, powinnam codziennie szyć po parę cm, ale same wiecie jak to jest :)

Wymiary: 110 x 60 cm, zmodyfikowałam wzór z "Wohnen", techniki wszelakie: aplikacja 3D (tulipanki i liście), aplikacja zwykła (motylki), szycie na papierze (tulipanki dolne), pikuję częściowo maszynowo (otoczenie tulipanów i liści, a resztę pikuję pomału ręcznie. Kupiłam co prawda stopkę do pikowania maszyną, ale jakoś mi to nie idzie......
Te mniejsze motylki to też aplikacja, zostało mi parę takich "przepołowionych" więc je zużyłam.

Całość z materiałów z odzysku. Taki nowoczesny recykling :)

Dolna część to jest właśnie ta moja modyfikacja, ponieważ oryginał miał inne wymiary, a ja jak powiększałam to mi zginęły proporcje i musiałam jakoś temu zaradzić :)
Doszyłam więc  dól i połączyłam paseczkami, a na paseczkach siedzą plastikowe motylki.

Tulipanki 3D są za małe, ale co tam, pierwsze koty za płoty!

Całość w stylu "jaki piękny jestem" :))))))

1 komentarz:

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...