2 sty 2022

I znowu jestem starsza...

Nie tylko ja, wszyscy jestesmy starsi, ale wcale nie madrzejsi...
Wracajac do "starsi"  to rety, rety w tym roku stuknie mi siedemdziesiatka, beda do mnie mowic staruszka, albo babuniu..... musze szybko zapomniec te liczbe :)))

A dzisiaj bylo jeszcze ladnie, to wyszlam pospacerowac, nawet zdjecia robilam, tylko, ze mi sie nie nagraly na srajfonie :( 
Trudno, wyjda innym razem :)

A wieczorem chcialam w tv obejrzec "Doktora Ziwago", od 20.00 do 24.00.
No i dwie godziny usilowalismy ustawic stacje.... w koncu sie udalo, sila woli i przekupstwem (herbatka+pierniczki). Teraz sobie oglądam, ale co bylo na poczatku dowiem sie z audiobooka!
Taki los zony fachowca, ktory nienawidzi czytać instrukcji, oraz w internecie tez przeciez nie poszuka!!! Ja musze sie zawsze podejmowac tej pracy :)


14 komentarzy:

  1. film jest na platformie Netflix albo hbo ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam juz ksiazke na tablecie i podepre sie youtubem. Platnej tv nie mam :) odzwyczailam sie od pudla, rano przegladam programy i jak cos znajde, to sobie wieczorem wlaczam. Raczej starocie :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka lepsza, co oryginał to nie podróbka. Telewizji nie oglądam miesiącami, zdarza mi się włączyć telewizor, żeby obejrzeć zdjęcia z aparatu na dużym ekranie:)
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez preferuje ksiazki, wiec siade sobie wygodnie i poczytam. Film zrobil z tego troche ckliwa historie, no ale nie moge sie na razie wypowiadadac, zanim nie poznam oryginalu.

      Usuń
  4. Basiu, ja też jestem starsza, ale mądrzejsza to już byłam.
    Myślałam, że zniknęłaś z blogosfery, a tu proszę - obudziłyśmy się w tym samym czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpowiadam, ze piekna juz bylam :)))
      Nie zginelam, sledzilam, co inni pisza, ale zajelam sie ogrodkiem i na nic innego nie mialam czasu. Teraz zima, zlapalam za pioro (palce) i obudzilam moj blog:)

      Usuń
  5. Nie liczę godzin i lat...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. O dokładnie tak! Popieram w 100% :) Pozdrówy

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam i podziwiam, tak tak Cuebur

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie można obserwować Ciebie z wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Probowalam cos zdzialac, ale w ustawieniach nic takiego nie ma... jeszcze bede szukac :)))

      Usuń
  9. Podejrzewam że opcja komentowania Nazwa/adres URL jest u ciebie wyłączona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekopalam ustawienia I nie znalazlam takiej mozliwosci :(

      Usuń

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...